Εισαγωγικό σημείωμα

'Oσοι πονάμε τη στενάζουσα σιωπή, ελάτε να γεμίσουμε τους ήχους Όσοι τον εμπαιγμό της ηθικής δεν ανεχόμαστε, ας ζωντανέψουμε ξανά τη μνήμη των κυττάρων Κι αφού αίρεση ο έρωτας στο δόγμα του θανάτου, εθελοντές ας παρατείνουμε την αχανή εκκρεμότητα του ρίγους
Κι επειδή καιρός του χωρίς, εξ αρχής ας οριοθετήσουμε με λέξεις τις μονές μας, ας ιδρύσουμε από τα παλαιά υλικά της κατεδάφισης πάνω σε πράξεις στέρεες το καινούργιο συναίσθημα, αλλιώς όσο θα μένουμε ημιάνθρωποι, δίχως αιδώ το φως θα ασχημονεί πάνω στο θαλερό κορμάκι της αλήθειας
Κι όταν η τέχνη εξοφλήσει μέρος από την υποχρέωση στο φως κι η ματαιοδοξία αρχίσει να μας επισκέπτεται αραιότερα, καθώς που άλλη ομορφιά απ' την αλήθεια δεν εβρέθηκε, σκεφθείτε πόση ομορφιά μας περιμένει!

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Μην κι έχουν δίκιο τα παιδιά ;


 

Αν το φως είναι το ζητούμενο
γιατί, τόσο βαθιά ,θεέ μου,
κρύβεσαι στην αγάπη,
από τότε που έγινε φως,
γιατί οι εραστές στήθος με στήθος
σε βάρδιες κάθε βράδυ
υπερασπίζονται τη νύχτα,
τα όνειρα γιατί η μέρα τα κοιμίζει
τα μυστικά ,γιατί ιερά
κρατούν το φως φυλακισμένο,
γιατί οι μάνες τα κορίτσια τους
στ’ άφεγγα τα χτενίζουν,
ο κεραυνός γιατί το φως
στέλνει να μας τρομάξει
μην κι έχουν δίκιο τα παιδιά
που το παιχνίδι προτιμούν
κι αφήνουν τα μαθήματα
στους αφελείς φωστήρες ;
Δεν έχω ανάγκη απ’ άλλο φως
σαν του Οιδίποδα δε βλέπετε  
πού ανέβηκεν ο νους μου ;
Δίχως γυαλιά το φως του φεγγαριού
θέλω να δω,
ας έρθει κάποιος να με πάρει από το χέρι
να πάμε όπου βρούμε μια χαρά
χωρίς αντίσταση
τι παιδική χαρά είναι αυτή η ζωή
που κλείνει όταν βραδιάσει ;
δεν έχω ανάγκη απ’ άλλο φως
ας έρθει κάποιος να μου πει ένα παραμύθι.
Τώρα που εσύ κρατάς τιμωρημένη την αλήθεια μου

4 σχόλια:

  1. Τα παιδιά πάντα έχουν δίκαιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραίο ποίημα!κατά τη γνώμη μου αυτό το ποίημα θέλει να δείξει οτι η αγνότητα των παιδιών και η ξενοιασιά τους είναι πολυ καλύτερα πράγματα και σε μαθαίνουν περισσότερα απο 10 βιβλία σχολικά γιατι αυτά τα ζεις και τα βλέπεις και έχεις εμπειρία μετά ενώ μέσα απο το βιβλίο μονο μαθαίνεις πως αλλά χάνεις το γιατί !αυτή είναι η γνώμη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε, έριξα μια γρήγορη ματιά στα κείμενά σου. Συγχώρεσέ μου τη βιασύνη.Όμως σταμάτησα εδώ, γιατί νομίζω ότι ο στοχασμός του ποιήματος αυτού είναι ιδιαίτερος. Θα το βασανίσω για λίγες μέρες για να ανακαλύψω τις περιπλανήσεις σου και τη φιλοσοφία του λόγου που ντύνει το κείμενό σου.
    Προς το παρόν σε χαιρετώ με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. <>
    Τα παιδιά δεν παίζουν. Ανακαλύπτουν τον πραγματικό κόσμο. Πώς? Είναι οι μεγαλύτεροι φιλόσοφοι. Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε πώς το κάνουν, όπως δεν μπορουμε να κατανοήσουμε απόλυτα τον Πλάτωνα. Οι μεγάλοι σαν ψήλοι βαθιά τρυπωμένοι στο τρίχωμα του λαγού. Ενώ τα παιδιά ελεύθερα στον πραγματικό κόσμο. Φιλοσοφική (κατά την ταπεινή μου αποψη) εξήγηση σε ποιητικό 'ζήτη΄μα'. Μάλλον απέτυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή