Εισαγωγικό σημείωμα

'Oσοι πονάμε τη στενάζουσα σιωπή, ελάτε να γεμίσουμε τους ήχους Όσοι τον εμπαιγμό της ηθικής δεν ανεχόμαστε, ας ζωντανέψουμε ξανά τη μνήμη των κυττάρων Κι αφού αίρεση ο έρωτας στο δόγμα του θανάτου, εθελοντές ας παρατείνουμε την αχανή εκκρεμότητα του ρίγους
Κι επειδή καιρός του χωρίς, εξ αρχής ας οριοθετήσουμε με λέξεις τις μονές μας, ας ιδρύσουμε από τα παλαιά υλικά της κατεδάφισης πάνω σε πράξεις στέρεες το καινούργιο συναίσθημα, αλλιώς όσο θα μένουμε ημιάνθρωποι, δίχως αιδώ το φως θα ασχημονεί πάνω στο θαλερό κορμάκι της αλήθειας
Κι όταν η τέχνη εξοφλήσει μέρος από την υποχρέωση στο φως κι η ματαιοδοξία αρχίσει να μας επισκέπτεται αραιότερα, καθώς που άλλη ομορφιά απ' την αλήθεια δεν εβρέθηκε, σκεφθείτε πόση ομορφιά μας περιμένει!

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Αυτοάνοσο

                 


Δε βλέπω να με περιμένει μέλλον εραστή
με παραμύθι περισσότερο μου μοιάζω,
όπως κι εκείνο την αλήθεια μου φλερτάρω
όπως κι εκείνο αρνούμαι τη συκοφαντία
ότι είμαι ψέμα.

Παλιές εικόνες που κρατώ από σένα μέσα μου
με λέξεις αγιογραφώ που σε πρεσβεύουν
όπως κι εκείνες των σκιών σηκώνω τα φορτία,
όπως κι εκείνες της ζωγραφιάς υπερασπίζομαι τη διαφορά
άπ’ τις κοινές εικόνες


Δε βλέπω να με περιμένουν αγκαλιές
σε καραγκιόζη περισσότερο μου φέρνω,
όπως κι εκείνος συγκινήσεις να κερνώ
όπως κι εκείνος με τον πόνο μου που χαίρονται
να μην καταλαβαίνω.

Ήχους διαλέγω να με φέρουν στους ρυθμούς σου
με των πουλιών τη γλώσσα την αλάλητη
όπως κι εκείνοι αντηχώ τις λεπτομέρειες
όπως κι εκείνοι του ύμνου διορίζω την απόσταση
απ’ τα κοινά τραγούδια.


Δε βλέπω να με περιμένει δόξα ποιητή
σ’ ένα αποχυμωτή καιρό που διάλεξα να γράψω
μα όπως κι εκείνος θα περαματίζω τις κλωστές
όπως κι εκείνος δε θα πάψω να μετρώ
πόσα χαμόγελα  χωρούν εν τέλει σ’ ένα στίχο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου